Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -

Autor: Mateusz Papiernik <mati_at_maticomp.net>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 10:56:18 MET

Piotr KUCHARSKI napisał(a):
> A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
> np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
> rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

IMHO to by sie przydalo kilka wariantow uslugi. Taka jak mowisz, dla
tych, ktorzy nie potrzebuja gigantycznej ilosci danych, za to szerokiego
pasma i niskich opoznien - oraz wolniejsza bez limitow, dla tych ktorzy
az takiej szybkosci nie potrzebuja, za to potrzebuja pobierac w miesiacu
stale duze ilosci danych. Dla kazdego cos milego.

M.