Re: Netia zbuduje =?UTF-8?B?c2llw6YgMTBHIE1ldHJvIEV0aGVybmV0?=

Autor: Artur Zakrzewski <aa_at_aa.pl>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 16:32:10 MET

In article <ermmra$uth$1@polsl.pl>, marcin@leon.usun-to.pl says...

> dlatego coraz czę=3Fciej telekomy wynosz=3F swoj=3F strukturę coraz bliżej skupisk
> klientów,
> tak żeby ostatnia mila była jak najkrótsza - nadal pozostaj=3Fc przy
> technologi xDSL

O FTTL trabilo sie juz w pierwszej polowie lat 90 i faktycznie tp na
poczatku Y2K wybudowala w mojej okolicy fastlinka. Co ciekawe,
uruchomila go dopiero cos kolo 2004/2005. Oczywiscie kabli nie
wymieniono, wiec niekoniecznie da sie uruchomic szybka nerwostrate.
A mowienie ze wyniesienie accesu da duzo, w tym przypadku sie nie
sprawdzilo.

> Ale weĽ przykład dużego telekomu i zachodnich trendów:
> - pracownik nie jest przeszkolony, to nie wolno mu tego robić
> - pracownik się za to nie weĽmie, bo go nie przeszkolili i ma to w dupie
> - firma go nie przeszkoli bo to tylko robotnik

BTW: Czy wszystko co jest "zachodnie", musi byc bezgranicznie kopiowane
do nas?

art