Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 23:33:57 MET

> To byla hipotetyczna sytuacja, ale jestem przekonany ze napewno
> istniejaca w Polsce.
> Wg mnie nie wszyscy kupujacy "duzy" internet w Polsce to operatorzy.

Oczywiście masz rację. My na przykład, jako m.in. dostawca treści
(polwysep.pl i inne) musimy utrzymywać obecnie łącze 8Mbps, ponadto
nie w każdej lokalizacji jest tak fajnie, jak ktoś tu pisał, że
da się zestawić radiolinię do dużego miasta (górki, doliny, itd.).
Kolokacja serwerów kilkaset km od siedziby firmy też nie zawsze
jest dobrym rozwiązaniem (pomijając nawet, że webkamer znad
morza się nie przeniesie się do Frankfurtu - tak, wiem, że można
przenieść sam realserver, realproducera zostawiając na miejscu).

> I dlatego chcac regolowac rynek detalu w tp nalezalo by jednoczesnie
> zabrac sie za hurt w tp. Zauwaz, ile by to spraw unormowalo.

Mam jeszcze tą nadzieję, że lepiej późno niż wcale, ale pewności,
czy się doczekam - żadnej.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]