Re: ISP a KONKURENCYJNO- Przyszo kto zostanie- cennikowe przykady. PROBLEMY ISP z TPSA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 13:02:38 MET

On Mon, 19 Feb 2007 12:49:43 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

> Nie zartuj, faceci z pizza jezdza motorowerami, nie maluchami.

u mnie jeździ maluchem a jakoś nie wpływa to na jakość pizzy, powiem nawet
Ĺźe jest rĂłwnie dobra jak ta dowoĹźona motorowerem czy donoszona na piechote

> Inni dostawcy takze czesto potrafia doprowadzic klientowi ATM i FR,
> zas TPSA takze czesto potrafi dac Ethernet. Pisanie ze ATM jest
> gorszy dlatego ze nie ma takiego "gniazdka" w switchu desktopowym
> za 100 zl bedacym "szkieletem sieci" nie wydaje sie rozsadne.

w sumie chyba masz racje :>

> Podpinasz Ethernety od providera bezposrednio do swoich userow
> i nie masz zadnego routera?

ja nie, ale znam taki przypadek, koleś ma modem ADSLowy wpięty w tego
samego switch-a co juzerzy, mało tego - jest tam również sieć konkurencji
(spółdzielnia wykupiła skrętke i switch-e żeby się nie kłócili), a teraz
mi się żali że ten modem się mu co jakiś czas wiesza, znaczy przestaje być
widoczny przez server... :P

--
futszaK
0601061867