Re: [OT]Re: Internet DSL i bu*del

Autor: glappo <glappo_at_ANTl.banita.MAlL.pl.SPAMEK>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 20:26:31 MET

Waldemar Fraś napisał(a):

> A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
> zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
>
> DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

bo najwazniejsza jest gra wstepna ;-0

a co tyczy meritum to chaos wynika ze skali oraz z tego ze podobnie jak
np. w vectrze technicy od kabli to czesto zewentrzne firmy dostajace
ryczalt za wykonana robote
czyli X zł za podlaczenie - to trzeba wykonac bo klient chce aby dzialalo
Y zł za odlaczenie to wypada wykonac ale czasem komu by sie chcialo
skoro trzeba gdzies tam isc a klient sie nieskarzy ze dziala ;-)