Re: UKE a mali operatorzy...

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 20:41:36 MET

Dnia 2006-12-28, o godzinie 18:06:54, użytkownik *Inny* napisał(a) w
wiadomości: <news:7cd2.0000009d.4593f9ad@newsgate.onet.pl>

> Jak widać TP będzie miała na swoich drutach konkurenchę bez limitów, w związku
> jest już pewne że oni też limity zniosą,

No nie wiem czy Francuska France Telecom się tak łatwo na to zgodzi, a
nawet jeśli to moim zdaniem nie nastąpi to szybko. Sporo posiadaczy
Neostrad jest związana długoterminowymi umowami, więc na razie fTP nie musi
się obawiać masowego odpływu klientów.

BTW Czy ktoś wie, jakie są limity (i czy w ogóle) na odpowiednikach
Neostrad z FT?
Na ich stronie jakoś nie mogę tego znaleźć z powodu nieznajmości
franuskiego... no i limitu.

> Co na to zrobią wszyscy pozostali, czyli wszyscy opowie, którzy mają swoje
> sieci osiedlowe/miejskie (podobno 30 czy więcej % rynku): nic, internetu po
> tyle nie kupią żeby konkurować pasmem, sieci nie rozbudują, bo za co, padlina
> powolna?

Podejrzewam, że po większości z nich oprócz właścicieli nikt nie będzie
płakał.

> Fajna perspektywa regulowanego centralnie rynku dla kilku dużych...

Jeszcze napisz, że Bitstream Acces to polski wymysł...

--
Pozdrawiam
Pink