Re: TPsa abonament socjalny+ internet

Autor: Przemysław Gubernat <repcio_at_WYKASUJ-To.repcio.net.na.newsach>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 16:32:50 MET

Rafał Łukawski napisał(a):

> Owszem masz, ale tylko dlatego, że umowe podpisałeś przed wprowadzeniem
> ograniczeń (nie trenowałem neo, więc dokładnie nie pamiętam), lub jak
> zwykle ktoś się pomylił. Wg obecnych regulaminów TP - nie można mieć
> ADSL'a z TP na linii PSTN/Socjalny z TP. Można mieć za to ADSL'a u
> innego dostawcy na socjalnym z TP.
> Jeżeli Twierdzisz, że można mieć - podaj sposób. Ja np. znalazłem drogę
[..]
Ano.. metoda zwie się "przedstawiciel w hipermarkecie" - sprawdza czy
możliwości techniczne są zleca instalację, idziesz podpisywać umowę i
działa.... Na BlueLine gdy pytałem się dlaczego nie ma Neo na fakturze
twierdzili, że dlatego że nie mogę mieć Neo na socjalnym i czy chcę
przejść na standardowy, a ja zawsze - nie dziękuję. Dopiero po ok. 6-7
miesiącach przysłali fakturę i "zalegalizowali" Neo na socjalnym.