Re: TPsa abonament socjalny+ internet

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 16:04:19 MET

Przemysław Gubernat wrote:
> Radosław HORODNICZY napisał(a):
> [..]
> Hm... można mieć Neo na socjalnym (wiem bo mam od 2 lat).

Owszem masz, ale tylko dlatego, że umowe podpisałeś przed wprowadzeniem
ograniczeń (nie trenowałem neo, więc dokładnie nie pamiętam), lub jak
zwykle ktoś się pomylił. Wg obecnych regulaminów TP - nie można mieć
ADSL'a z TP na linii PSTN/Socjalny z TP. Można mieć za to ADSL'a u
innego dostawcy na socjalnym z TP.

Jeżeli Twierdzisz, że można mieć - podaj sposób. Ja np. znalazłem drogę
prawną do tego by skorzystać z promocji dla nowych klientów (InternetDSL
(nie neo)/Jesienna) jako stary klient. Co ważne - bez odłączania usługi
(to właśnie doradzają w Telepunktach i innych NerwoLiniach ;) )

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/