Re: AS5617 community

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 00:12:30 MET

Sied@r <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote:

> Rozumiem wasze stanowisko,
> Choć ciekaw jestem ile jest sieci ktore maja swoje ASy i tylko lacze od
> TPNET, zwykle jak juz ten AS sie ma, to ma sie jakies inne lacza
> i ja wlasnie chcialem w pierwszej mysli ta prawidlowosc wykorzystac.

A ile jest AS, które mają dwa uplinki z czego jeden do 5617? Co się stanie,
kiedy na skutek awarii przestanie działac łącze z drugim uplinkiem? Jedyne
sesnowne rozwiązanie to IMHO wspomniane wyżej rozgłaszanie MSR z no-export.
Główny prefix można przecież sprependować już u siebie, dodtkowo może dokleić
jakieś 5617:xxx3, a jak to nie pomoże (w co wątpie) to zestawik w stylu
8308:55035 - pewnie większość dużych operatorów ma stosowne community na
zmniejszanie localprefa.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--