Re: Komunikat prasowy TP - neo bez uslug glosowych - ad. dzierzawa laczy

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 21:58:44 MET

Wojciech Apel napisał(a):

> Że niby jak nowy prezes to już styl FT nie obowiązuje i zachowujemy się jak
> BT czy DT? A arie Jontka z moniuszkowej Halki pamiętasz? Jak nie to
> zacytuje: "I ty mu wierzysz, piękna dziewczyno?" :-)

Skąd takie wnioski? :-) Po prostu pzekombinowali...

Teraz czytam sobie np. piękne pismo pana dyrektora tepe do spraw
kontaktów z UKE, gdzie niechęć TP do regulowania rynku połączeń
międzynarodowych pan dyrektor tłumaczy ... obecnością operatorów VoIP
działających na numeracji 0 700, których to ta sama tepsa chciała rok
temu wyrżnąć w pień...

Mrożek by tego na pewno nie wymyślił :)

M.