Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 10:37:28 MET

elmer radi radisson wrote:

> wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze firma nazywa sie MITTRANSPOL
> i ma wielkie centrum kolokacyjne w Bieszczadach, ktore backupuje caly
> narodowy tranzyt na uzytek ich mocodawcow. Reszta ich sprzetu zajmuje
> cale 43 pietro na LIM i dach Dworca Centralnego - dosc dobrze to widac.
> niedawna awaria zasilania w Stoen na Kolejowej byla wszak spowodowana
> zwarciem na odbiorze zasilania zapewnionym wylacznie na ich potrzeby,
> z kolei problemy z hubą MITTRANSMITPOLU powodowaly ostatnio problemy
> z przewodzeniem miedzy news.tpi.pl a reszta serwerow nntp i sncf.

Zapomniałeś o węźle zapasowym w Toruniu. Węzeł zapasowy pracuje cały
czas backupowo przyjmując ruch. W przypadku awarii węzła pierwszego
zacznie transferować cały ruch, a nie tylko go nasłuchiwać. Dodatkowo
węzeł w Toruniu ma uprawnienie do wyłączenia w każdej chwili węzła
pierwszego.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl