Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 09:34:27 MET

Marcin Gontarz wrote:

> Jak obiecywałem firma nazywa się POLTRANSMIT (wszystko co z zagranicy idzie
> perzez ten router) i ona odpiwiada za ruch z zagranicy, wszyscy providerzy w
> Polsce są do niego podłączeni niewiem ile byście kurwowali tego
> nieprzeskoczycie !!!!!!!!!

wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze firma nazywa sie MITTRANSPOL
i ma wielkie centrum kolokacyjne w Bieszczadach, ktore backupuje caly
narodowy tranzyt na uzytek ich mocodawcow. Reszta ich sprzetu zajmuje
cale 43 pietro na LIM i dach Dworca Centralnego - dosc dobrze to widac.
niedawna awaria zasilania w Stoen na Kolejowej byla wszak spowodowana
zwarciem na odbiorze zasilania zapewnionym wylacznie na ich potrzeby,
z kolei problemy z hubą MITTRANSMITPOLU powodowaly ostatnio problemy
z przewodzeniem miedzy news.tpi.pl a reszta serwerow nntp i sncf.

--
wykaz rozumów telefonicznych.