Re: Zniszczenie GBIC'a przy spawania światłowodu....

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_niespamuj.3s.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 18:15:57 MET

> Czy słyszeliście kiedyś o czymś takim?

Cytuje list jaki dostałem na prv ale mysle, ze autor nie bedzie mial nic
przeciw opublikowaniu

Mnie się zdarzyło że sprawny port w switchu ATM (STM-1) przetestowany
"na biurku" uszkodził się w trakcie spawania jakieś 900-1000 metrów
dalej. Na kilkaset używanych portów to był jedyny który kiedykolwiek mi
padł w tych urządzeniach, więc nie sądzę żeby był to przypadek.

Przypuszczam jednak że nie padł detektor ale sam laser (po "odbiciu"
promienia).

P.S. na priv bo stąd mam ReadOnly na newsy.