DSL TP - pakiety hostingowe - blokady portów

Autor: Łukasz Pierzchalski <giqus_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 18:07:19 MET

Od rana zauważam iż moje dwa DSL-e po 4 mbit działają jak by chciały a nie
mogły - jakby tłumnik zabierał 2/3 mocy. Druga to taka iż mam posadzone
skrzynki na pakiecie hostingowym w TPSA i z częstotliwością co kilka minut
brak połączenia na portach 110 i 25 :( Pani z Błękitnego Biznesu mówiła coś o
zmianach zabezpieczeń i że coś nie poszło tak jak chcieli.
Ktoś zauważył u siebie też problem? Ktoś ma lepsze informacje?