Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 23:26:29 MET

> Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i
ludzkie
> podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
> procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
> druga Tepsa...

skąd ja to znam... na spotkaniu dot. wymiany ruchu w polsce wyskoczyli
jaka to TP wredna a jacy to oni są super i że się ze wszystkimi peerują..
Ale na uwagę że z mniejszymi się nie chcą peerować (w wix/pl-ix) to ich
reakcja była taka, że wcale nie muszą się peerować z mniejszymi....
Mentalność kalego.. Pani Prezes też to zauważyła..

Marcin