Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci

Autor: Tomek <news_at_swoboda_.lublin.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:48:39 MET
Message-ID: <ekncum$6ng$1@opal.futuro.pl>

>
> Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
>

Szkoda,

z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że różnie
pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z usnięciem
awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
Teraz Netia - żenada, dno, syf.
Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
W-wy.
Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest poniżej
dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

troszkę się uniosłem, ale grupa właściwa....

T
Received on Thu Nov 30 21:00:23 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Nov 2006 - 21:40:02 MET