Re: Problemy z ISP, drogo chce, mało daje ;-)

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 19:49:41 MET

Użytkownik "Robert asmax" <djrobson@usuńto.tenbit.pełel> napisał w
wiadomości news:ejksup$7kj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dzwonienie do bok technicznego nic nie daje, człowiek, z którym raz miałem
> (nie) przyjemność rozmawiać przez tel. stwierdził, że 150-200kbps powinno
> mi wystarczyć.

Aha zapomniałem jeszcze o jednym temacie. W bok'u powiedzieli mi, ze mogę
wykupic CIR czyli jak sie domyslam łącze gwarantowane. Powstają 2 kolejne
pytania: jaka jest przyzwoita cena 512 lub 1024kbps tego CIR'a
(uwzględniając, że to satelita) i co jeśli i ten cir nie "wyrobi". Czuję, że
w boku jaj se ze mnie robią. Ręce opadają.