Problemy z ISP, drogo chce, mało daje ;-)

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 18:50:20 MET

witam grupowiczów

Jakie działania polecanie podjąć na nierzetelnego ISP? Juz wyjaśniam:
internet jest na jedej wiosce z satelity obustronnej (nadawanie odbior),
innego sposobu niema, żadnych wifi czy dsl'a. Łącze 512/128kbps prawie rok
czasu "wyrabiało" tzn..... no wiadomo, tylko co w umowie tyle jest. W umowie
jest wyraźnie napisane, że operator gwarantuje bodajże 256.

 Od kilku miesięcy wg statystyk i przeprowadzanych testów, widać, że
operator sobie leci nie powiem w co, ogólnie przez przynajmniej 20h dziennie
łącze jak ma 1/4 swojej prędkości to i tak dobrze. Dodatkowo dowiedziałem
się, że inne "stacje" na innych miejscowościach w Polsce mają to samo.

Dzwonienie do bok technicznego nic nie daje, człowiek, z którym raz miałem
(nie) przyjemność rozmawiać przez tel. stwierdził, że 150-200kbps powinno mi
wystarczyć.

Bardzo proszę o poradę co robić, wysyłać pisma, dzwonić, mailować? Co jest
skuteczniejsze? A może wizyty osobiste. Ja oczywiście rozumiem, ze niemam
łącza gwarantowanego CIR'a czy jak tam, no ale to już lekka przesada, ledwo
1/4 łącza. Aha, za tą 512/128 płace prawie 400 dolców.

dziękuję i pozdrawiam