Re: proxy do Polski ?

Autor: Krzysztof 'xysiu' Grzesło <awesome_at_nonexistantdomain.com>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 20:06:18 MET

Bartosz Kowalski napisał(a):
> czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?
>
> może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

Witaj Bartek,

Proxz to pomzsl, ktorz bzm najpierw probowal, niech kolega sprobuje
poszperac http://www.proxy4free.com tam jest lista roznych serwerow.
Wprawdzie nie widzialem zadnego z .pl ale jest duzo linkow do innych
szperaczy. Poza tym przeciez nie musi to byc polski serwer, wystarczy
chyba jak nie bedzie z us. :-) A przynajmniej tak mi sie wydaje

Pozdrawiam
xysiu