proxy do Polski ?

Autor: Bartosz Kowalski <bartlo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 12:01:06 MET

Witam

moze to dziwnie zabrzmi - ale znajomy administrował jedną stronką w nazwa.pl
(na Joomli)
wszystko było ok, zanim nie pojechał do USA - teraz nie ładuje mu sie połowa
skryptów administracyjnych ( laptopa wział ze sobą- więc cały system, na
którym wszystko działało w Polsce ma tam)

w momencie, kiedy ja się loguje (w Polsce) mi wszystko działa, więc
zakładam, że przyczyną może być jego provider lub nazwa.pl blokuje jakies
pakiety ...?

czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?

może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

prosze o pomoc, Bartek