Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 02:34:45 MET

Użyszkodnik Zbigniew Sikora napisał:

> Pogratulować. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że jesteś wyjątkiem
> potwierdzającym regułę ?

Będę się bezczelnie chwalił - przez ostatnie kilkanaście dni spłynęła do
mnie podejrzanie duża liczba zapytań o transmisję danych 1-4 Mb/s w obrębie
Poznania i okolicy. Większość z nich jestem w stanie obsłużyć, za pieniądze
mniejsze, niż TP sobie życzy za te nowe dzierżawki. Mało tego, klientela
nawet zgadza się na długoterminowe umowy na umówionych, stabilnych
warunkach, tudzież na zakupienie własnych urządzeń końcowych, byle abonament
miesięczny był dobrze strawny.
Moje Prezesy jeszcze tego nie wiedzą, ale za moment, już za chwilę, będzie
widać, że warto było mozolnie budować swoje :)

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE