Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Jarek Pudelko <jarek.pudelko_at_tech.ceti.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 10:49:58 MET

Wojciech Wielogorski napisał(a):
[...]
Problemem jest to, powtórzę po raz kolejny, że

Pozostaje zatem pytanie czy UKE cos z tym zrobi czy jest juz za pozno
skoro SA utrzymalo w mocy wyrok sadu pierwszej instancji (niby
niekorzystny dla TP) i oferta ramowa dzierzawy laczy jest taka jaka
chcialo UKE. Nie mam pojecia (jako, ze na prawie sie specjalnie nie
znam) czy w tej sytuacji mozna cos zrobic np. na podstawie tego, ze UKE
"poprawiajac" oferte ramowa nie znalo wszystkich faktow...

> kurcze, trzeba bylo sprzedac te kable innej firmie, okreslic cennik,
> ustalic jej prowizje za utrzymanie sieci i zabronic dzialalnosci
> telekomunikacyjnej ;-). moze utopijne, ale chyba problem bylby mniejszy
> gdyby TPSA i reszta startowali do kabli z tego samego poziomu.

Jakiejs firmie? Pewnie przetarg...kto tam ostatnio wygral przetargi na
WiMAX w wiekszosci regionow? :)

--
Jarek Pudelko
JP272-RIPE