Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:06:09 MET

On Tue, 31 Oct 2006 09:31:50 +0100, Jarek Pudelko napisał:

> A kilkaset par proxim'ow?... :(

Jarek, wiem że tepsa nam wywija że aż miło, ale niestety można pisać tylko
płaczliwe pisma do Królowej, bądź radzić sobie inaczej. Jak zapniesz kilkaset
par proximów nawet w dużym mieście... Nie będzie to działać dobrze - niestety.

Swoją drogą pewnie z 90% infrastruktury (kanalizacja) &ftp ma wady prawne -
dlaczego nikt nic z tym nie zrobi ? Pamiętam - kilka lat temu - była dyskusja
o tym, że cała infrastruktura liniowa w glebie miała przejść pod jurysdykcje
powiatów. Niestety...

--
begin 755 signature.exe
[verox <at> a4 <dot> pl]                                    vy 73! de SP9UOB