Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 16:06:11 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> Pogratulować. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że jesteś wyjątkiem
> potwierdzającym regułę ?

Staram sie jak mogę ;)

> Nie bardzo zrozumiałem intencję wypowiedzi. To jest Twój punkt widzenia ???

Nie jest to mój punkt widzenia, bo siedzę w nieco innych realiach.
Staram się zrozumieć rozżalenie goscia, któremu może się wydawać, że działania
UKE podkopłay osiedlówkowy biznes.

> Bo jeśli tak, to rozumiem, że kopiesz własne dołki pod kanalizację kablową,
> stawiasz własne maszty, masz własną elektrownię, etc.

Gdzie mogę to oczywiście maszty stawiam, graty wieszam też na dzierżawionych
dachach, wieszam się również na wieżach Emitela, dołków nie kopię, elektrownię
dieslowską mam, bo Enea mi za często prąd wyłącza :(

> Na rynku dzierżawy łącz TPSA jest operatorem dominującym, musi stosować
> pewne zasady narzucone jej przez regulatora, więc biznes ten musi być
> stabilny. Tak jak jest stabilny we wszystkich innych normalnych krajach.
> Problemem jest to, powtórzę po raz kolejny, że Tepsa zrobiła UKE ordynarnie
> w buca.

Wszystko się zgadza, ale zobacz, tepsa nie po raz pierwszy wywija takie
kfiatki: były już tłumiki na dzierżawkach, była degradacja ruchu, była
podwyżka dzierżawy za kanalizację do 200 zł za metr, teraz znów dzierżawki,
dodatkowo ja mam uzasadnione podejrzenie, że tepsa po cichu degraduje ruch
voipowy do innych operatorów.
Co z tego wynika? Pól do popisu dla tepsy, żeby utruć konkurencję i UKE
znajdzie się jeszcze mnóstwo, walka może być zatem długa i ciężka. Lepiej więc
okopać się na takiej pozycji, żeby na bezpośredni ostrzał się nie wystawić.

Pozdrawiam

--
TOM
AS33868 MAN