Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 15:43:15 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Niewiele, fakt, wyniku też sobie za bardzo nie zepsuję. Pozwolę sobie
> jednak zauważyć, że jak dotąd na wszystkich matactwach tepsy mnie akurat
> udało się tylko zarobić - od odcięcia man-ów od wymiany ruchu do dnia
> dzisiejszego włacznie.

Pogratulować. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że jesteś wyjątkiem
potwierdzającym regułę ?

> Parę dni temu niejaki Andrzej.K napiasał, że z jego punktu widzenia UKE
> wzmacnia tepsę zamiast ją oskubać. Wszyscy chóralnie naskoczyli na
> niego, że jak nie ma pomysłu na biznes telco, to niech idzie pietruszkę
> sprzedawać. Idąc tym tokiem, w tym wątku należałoby takl samo odnieść
> się do dzierżawek - kto jest na tyle nierozumny, żeby większą część
> swojego biznesu opierać na cudzej infrastrukturze, której warunki
> dzerżawy nie są stabilne, niech potem nie narzeka, że mu się biznes sypie.

Nie bardzo zrozumiałem intencję wypowiedzi. To jest Twój punkt widzenia ???
Bo jeśli tak, to rozumiem, że kopiesz własne dołki pod kanalizację
kablową, stawiasz własne maszty, masz własną elektrownię, etc.
Na rynku dzierżawy łącz TPSA jest operatorem dominującym, musi stosować
pewne zasady narzucone jej przez regulatora, więc biznes ten musi być
stabilny. Tak jak jest stabilny we wszystkich innych normalnych krajach.
Problemem jest to, powtórzę po raz kolejny, że Tepsa zrobiła UKE
ordynarnie w buca.

--
z.