Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Jarek Pudelko <jarek.pudelko_at_tech.ceti.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:30:02 MET

Marcin Kuczera napisał(a):

> btw - to z tymi mnożnikami to prawda ?
> Bo coś mi nie pasuje, poprzednio jak ktoś chciał 2 tor, to był tylko w
> wersji 2Mbit = 30% traktu cyfrowego.
> Teraz jest dwutor gdzie opłata zmienna jest x2.
> Ale skoro w nowym regulaminie i ofercie nie ma mnożników... chociaż nie
> czytałem go do końca.
> To jest nowy regulamin czy delta do poprzedniego ?

Z tego co wiem to to jest tylko kawalek cennika, ktory sie zmienia.
Pozostale rzeczy zostaja bez zmiany czyli tor bedzie kosztowal iles tam
procent wiecej (nie mam pod reka ale moge odszukac) niz lacze telefoniczne.
Faktem jest, ze w przypadku tory 2Mbps bylo to 15% oplaty jak za cyfre
ale w przypadku "wolniejszych" (sic!) torow, to byl mnoznik bodajze,
jednak zacytuje kawalek aktualnego cennika:

[...]
1.Opłaty za dzierżawę toru pod budowę kanałów cyfrowych (jedna lub dwie
miedziane pary kablowe bez urządzeń teletransmisyjnych przelotowych i
końcowych), wynoszą:
2.opłata za uzyskanie abonamentu dla wszystkich rodzajów torów – kwota
1400,00 zł netto, powiększona o kwotę podatku od towarów i usług 308,00
zł, czyli łącznie kwota 1708,00 zł brutto,
3.opłata miesięczna za dzierżawę jednej miedzianej pary w kablowej sieci
miejscowej lub strefowej o paśmie przenoszenia sygnałów umożliwiających
budowę kanałów cyfrowych o przepływnościach wynosi:
4.od 64 kbit/s do 144 kbit/s – w wysokości 1,5 krotnej opłaty jak za
Å‚Ä…cze telefoniczne (Cz. I A, tabela 2),
5.od 256 kbit/s do 512 kbit/s - w wysokości 2 krotnej opłaty jak za
Å‚Ä…cze telefoniczne (Cz. I A, tabela 2),
6.od 768 kbit/s do 1024 kbit/s - w wysokości 2,5 krotnej opłaty jak za
Å‚Ä…cze telefoniczne (Cz. I A, tabela 2),
7.powyżej 1024 kbit/s do 2048 kbit/s - w wysokości 15% miesięcznej
opłaty za dzierżawę kanału cyfrowego 2 Mbit/s (Cz. I, Rozdz. 2, tabela 1).
[...]

W nowym cenniku ten punkt pozostaje wiec tutaj sie nic nie zmieni. Z
wyjatkiem kwoty wyjsciowej...do mnozenia ;P

--
Jarek Pudelko
JP272-RIPE