Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 23:07:56 MET

> Rok temu jeszcze istniał. Od tamtego czasu nie mieliśmy okazji (żeby nie
> pisać przyjemności;-)

a ja miałem dzisiaj ochotę podetrzeć się tym jego pismem i takie obesrane
wsadzić do koperty i mu odesłać.

Zna ktoś numer telefonu od tego dupka ? może by go pomęczyć na lebiedzia ?
Tak dla ukojenia duszy ;-)

btw - to z tymi mnożnikami to prawda ?
Bo coś mi nie pasuje, poprzednio jak ktoś chciał 2 tor, to był tylko w
wersji 2Mbit = 30% traktu cyfrowego.
Teraz jest dwutor gdzie opłata zmienna jest x2.
Ale skoro w nowym regulaminie i ofercie nie ma mnożników... chociaż nie
czytałem go do końca.
To jest nowy regulamin czy delta do poprzedniego ?

Marcin