Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: loksim <loksim4WON_SPAM_at_WON_SPAMpoczta.onet.lp>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 21:29:59 MET

> Ja też korzystam z dzierżawek i nawet nie chcę mysleć, co by było gdyby
ten
> cennik rzeczywiście wszedl w życie. Ciągle mam nadzieję, że to jakaś
pomyłka
> francuza.

"A w Charkowie dwóm mężczyznom dano lub. Wszyscy mówili <<pomyłka,
pomyłka>>. No i po roku urodziły im się bliniaczki..."
z innej beczki, nie wiem, jak czesto otrzymujecie korespondencje z tp, w
kazdym razie jak sobie wyfiltrowalem wszystkie listy, ktore podpisal imć
damian b., to sie okazalo, ze nic milego do mnie nie napisal, tylko same
podwyzki i inne takie;
juz sie zaczalem zastanawiac, czy ten jegomosc istnieje ? zna ktos moze tego
smutnego pana ?

loksim