Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: zbino <zewusunto_at_usuntoonet.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 20:58:55 MET

> mnie dotyczy i czytam, ale znalazlem sposob: podziekowalem tp za
wspolprace
> i zakupilem radiolinie;
> chwilowo wyjdzie drozej, ale mam bloga satysfakcje, ze pozbylem sie strupa

Ja też korzystam z dzierżawek i nawet nie chcę mysleć, co by było gdyby ten
cennik rzeczywiście wszedl w życie. Ciągle mam nadzieję, że to jakaś pomyłka
francuza. Jutro się obudzę i pomyślę, że śnił mi się jakiś koszmar. Przecież
nie może być tak że monopolista z dnia na dzień podnosi 8 krotnie swoje ceny
i niszczy bezbronną konkurencję. A gdyby tak benzyna podrożała od jutra na
40zł za litr? to by była wrzawa.
Zbych