Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 00:18:17 MET DST

<bofh@nano.pl> napisal(a):

> A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

U rodziców miałem dwa lata SDI i trzy lata Neostradę. Bywam tam
często, NIGDY nie było problemów. Może kilka dni kiedy przez parę
godzin nie działało, co jak na pięć lat jest niewiele. W moim
mieszkaniu miałem dwa lata SDI i dwa lata Neostradę, również żadnych
problemów. W międzyczasie różne epizody z osiedlówkami - tragedia.
Sąsiedzi mają różne radiówki - tragedia. Co z tego, że płacą mniej.
Mnie nie stać, żeby płacić mniej, potrzebuję stabilnego dostępu.

--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/