Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: Tomasz Paszkowski <tekkrulez_at_o2NOSPAM.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 23:55:49 MET DST

W artykule <ehr3k0$gjt$1@news.supermedia.pl> wer napisał(a):

> A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

Ja korzystałem z Neostrady od samego początku (przeszedłem z SDI) i przez
te wszystkie lata SDI + Neo moge z całą pewnością zaryzykować stwierdzenie, że
bardziej stabilnej sieci dla End-usera nie ma (z pominięciem okresu słynnych
routerów usługowych neostrady).

--
Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja