Re: Skąd tunel IPv6 (6bone?)?

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 22:27:45 MET DST

Nudna wrotka - Krzysztof Oledzki napisal w
<ehdu4d$226n$1@sparrow.axelspringer.com.pl>:

> Hej,
> Pytanie mocno NTG, ale tak, 6bone już nie działa. Projekt wpełnił
> swoje zadanie i nie jest już potrzebny. Co do dostępu do IPv6 to
> od biedy można zainteresować się 6to4.

Jeśli masz na myśli tunelowanie IPv6 w IPv4 za pomocą interfejsów
sit0 itp, to korzystam z tego obecnie, ale ruting jest gdzieś do
Wielkiej Brytanii, co średnio mi odpowiada.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Stany Zjednoczone w żadnym razie nie wspierają się na doktrynie