Re: UKE a Internet - widok przez dziurkę od klucza

Autor: Pawel <nomail_at_nomail.com>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 11:19:58 MET DST

Użytkownik "Andrzej.K" <andrzej_polip@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ehbm9a$25s$1@inews.gazeta.pl...

wydaje mi sie ze za wczesnie zeby oceniac tak jednoznacznie dzialalnosc
Krolowej...na razie zrobila wiecej niz wszyscy jej poprzednicy razem wzieci
ale rzeczywiscie nie widze zbyt duzego zaangazowania UKE w rozwiązania
wspierające rozwój malej przedsiebiorczosci telekomunikacyjnej....na razie
jest to walka molochow a z rynku telekomunikacyjnego zyją i mniejsi
operatorzy i male firmy....byc moze wynika to z tego ze niestety ale takie
są trendy europejskie, konsolidacje na rynku telekomunikacyjnym zabijają
roznorodność i zaczyna sie liczyc tylko cena
wydaje mi sie ze po prostu male firmy same oddaly pola i w zbyt malym
stopniu wychodzą z inicjatywami zmian w prawie telekomunikacyjnym choc takie
mozliwosci podobno istnieją, nie ma odpowiedniego lobby ani skutecznego
forum zabiegającego o interesy malych firm telekomunikacyjnych

Paweł