dzierżawa łącz teleinformatycznych

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 14:33:17 MET DST

Witam,

czy ktoś z Was już widział nowy cennik dzierżawy łącz TPSA ? Dzisiaj
dostałem taki dokument mówiący, że od 01.01.2007 opłata stała z tytułu
dzierżawy łącza ma wynosić 255,- PLN netto miesięcznie.
Jest tutaj parę osób monitorujących kwestie prawne w telekomunikacji,
więc prosiłbym o jakieś opinie, bo - prawdę mówiąc - jestem już lekko
skołowany tym co się dzieje. Operator dominujący na rynku dzierżawy
łącz, mający ustawowy obowiązek uzyskania akceptacji takowych cen
wprowadza ceny przekraczające barierę absurdu. Czy Tepsa ma akceptację
UKE dla takich cen, czy ich bezczelność niema już granic ? A jeśli ma,
to czy w UKE ktoś zwariował ? Co jest grane ?

--
z.