Re: Ostatnie problemy z opentransit.net

Autor: Mateusz Pronobis <spamowy_at_-adres.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 18:30:09 MET DST

spit wrote:
> Witam
> Chcialem tylko zapytac czy ktos zauwazyl od 2-3 dni bardzo czeste spadki
> predosci na tym wezle po 15.
> Dla przykladu jak robie w tym czasie glupie pomiary na dsl.cz czy
> speedtest.de (jakiekolwiek stronki do mierzenia do ktorych idzie sie przez
> opentransit.de) to na dsl-ach jest wynik 100kbit.Ten sam pomiar na polskich
> stronkach daje niecale 4Mbity.
> Problemu wogole nie ma do 15 i poznym wieczorem.
> Do tej pory takiego problemu nie mialem zdazaly sie spadki ,ale chwilowe i
> nie do takiego stopnia.
> [...]
dsl.cz ostatnio stal sie bardzo losowy chociaz calkiem nie dawno
widzialem pana z tpsy ktory po zainstalowaniu dsla tpsy, puscil dsl.cz
wyszlo mu 3,7Mb/s i powiedzial ze test wyszedl poprawnie i lacze dziala.
Rece mi opadly.

Ja zawsze sprawdzam na noc.gts.pl tam z tpsy na ogol leci mi 100% druga
sprawa ze nie mam nic szybszego niz 2mb polpaki i dsle max 4 ;)

--
Mateusz Pronobis