Ostatnie problemy z opentransit.net

Autor: spit <spitek1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 17:59:08 MET DST

Witam
Chcialem tylko zapytac czy ktos zauwazyl od 2-3 dni bardzo czeste spadki
predosci na tym wezle po 15.
Dla przykladu jak robie w tym czasie glupie pomiary na dsl.cz czy
speedtest.de (jakiekolwiek stronki do mierzenia do ktorych idzie sie przez
opentransit.de) to na dsl-ach jest wynik 100kbit.Ten sam pomiar na polskich
stronkach daje niecale 4Mbity.
Problemu wogole nie ma do 15 i poznym wieczorem.
Do tej pory takiego problemu nie mialem zdazaly sie spadki ,ale chwilowe i
nie do takiego stopnia.
Pani z infolini nie chciala przyjac zgloszenia choc stwierdzila ze
faktycznie cos jest nie tak ale dostala informacje z polpaku ze to wina
zagranicznego operatora(opentransit.net) a pozatym nie ma sie co dziwic ze
jak o 15 ludzie wracaja z pracy to lacze(oczywiscie opentransit) sie zatyka.

Nie zostaje mi nic innego jak zmienic lacza(na polpaki) albo operatora jesli
awaria jest zmyslona,dlatego mam prosbe ,czy ktos moglby zrobic dluzszy
(godz.15-22 przez 2 ,3 dni) .log pingow na np. www.dsl.cz i przeslac na
maila albo udostepnic do przegladania,chodzi mi o lacze dsl(dla porownania z
moim) ,polpaka, i innych operatorow zeby mozna bylo zrobic wykresy i
porownac jak
u danego providera "przytyka" open transit.