Re: Antyspam na polskich portalach

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 13:18:50 MET DST

Fri, 6 Oct 2006 11:10:50 +0200, użyszkodnik Marian Stopa
<stopczyk@post.home.pl> napisał:

> ja pisze jak widzisz bez zadnych udziwniaczy maila i od 25 wrzesnia
> przedarlo sie 5 spamow...
> tyle ze jestem hardkorowym zawodnikiem, czyli wszystkie yahoo hotmail i
> *.egzotycznekraje leca do dev/null bez czytania i nawet powiadamiania o
> nich ;)

i tu zaczyna się pojawiać stos problemów, a mianowicie:

Jaki procent normalnych maili zaczyna być klasyfikowane jako spam i
nie dochodzi nigdy pomimo że server docelowy błędnie informuje (w
ramach nie ułatwiania życia spamerom) że mail dotarł ???

Kiedy dojdzie do sytuacji że komunikacja via e-mail z osobami spoza
kręgu znajomych/kontrahentów przestanie spełniać swoją role ???

Jaki procent chcianych maili jest klasyfikowane jako spam bo często i
gęsto serwisy wymagają zarejestrowania się i podania adresu e-mail z
byle powodu o czym się po kilku miesiącach zwyczajnie zapomina ???