warto przeczytać - Było PARANOJA WP

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 16:27:54 MET DST

http://lwn.net/Articles/110211/

w sumie nic nowego dla mnie ale załączam.

cudują i cudują żeby wydoić od ludzi kasę a Ci z WP pomagają im w tym i do
tego najprawdopodobniej nieświadomie.

Zaskoczyło mnie że spamassassin te tagi uwzględnia, co pomaga najwyżej w tym
żeby można było wysyłać "legitymowany spam" a nie w zwalczaniu spamu.

w każdy razie opcję.

score HABEAS_SWE 0

polecam użytkownikom programu spamassassin.

i myśle że za jakiś czas i z spamassassina to zniknie.