Re: zapytanie o HOWTO sieci trzepakowej

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 16:15:09 MET DST

Użytkownik "Tomek Kruk" <futszak@post.pl> napisał w wiadomości
news:k8g4h2tgphvsrsfshvvkq90ekujkife62s@4ax.com...

> a dlaczego tak sądzisz ???
> ja przez 3 lata miałem 7-10/SDI i jakoś to wszystko działało, odeszło
> trzech w ciągu 3 lat (dwóch się wyprowadziło a jeden wiecznie zalegał
> z kasą)

tu nie chodzi o pasmo, a o wiedze... DSL 2 czy 4Mb/s dla kilku osob to duzo

> przecież w trzepaku to jest kilka kliknięć a admina to się kupuje w
> pudełku (Mikrotik się nazywa) za stówe.

Napisales tak jakby MT to bylo urzadzenie...
nie jeden sie wywalil na instalacji lub probie dostania sie/wlaczenia RB...
Wklepanie kilku linijek w queue simple nie zalatwia sprawy, choc napewno to
juz sporo w porownaniu z urzadzeniami za 200zl marki Dlink.
MT nadaje sie swietnie, lvl3 staraczy, choc wszedzie raczej sprzedaja lvl4
za niecale 200zl...

Wlochaty