Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 11:28:13 MET DST

> Tak jak napisałem wyżej. IMHO problemem internetu jest to, że wiele sieci
> prywatnych jest natowanych na jeden (kilka) adresów IP. Wystarczy, że ktoś

to nie jest problem. problemem jest spam. a największym problemem jest
pseudowalka z nim w wykonaniu takich habeasów itp. która walczy głównie z
normalnymi administratorami a nie spamerami.

> Ja do tej pory zazwyczaj otrzymywałem logi z abuse@tpnet.pl. Jak na razie

też otrzymuje, w odpowiedzi informuje tpnet że wiem kto to zrobił i w razie
czego udziele takiej informacji, a następnie informuje abonenta że takie coś
robił i jest pod obserwacją przez jakiś czas. pomaga.

i tak powinno się działać w walce ze spamerami.

zresztą dokładnie wystarczy poczytać o Habeas. jak się płaci to się jest
legitimate user i można spam słać :)