Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Zbigniew Kempczyński <Z.Kempczynski_at_NOSPAMmarton.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 15:25:53 MET DST

Użytkownik Radosław HORODNICZY napisał:

> A pozatym ja nie rozumiem czym ty sie tak podniecasz jesli chodzi o WP ?
> IMHO Chyba za bardzo podnieciles sie prezentacja, ja osobiscie
> wolal bym zobaczyc chociaz czesc tego co zrobila google na swoich
> skladakach :)

Szanuję ludzi za ich wiedzę, z pewnością bywalcy UnixDays wiedzą o co chodzi.
Bywałem na wielu konferencjach, na większości w 80% jest to zwała marketingowa.
W przypadku UnixDays jest zupełnie odwrotnie. A to w sumie ekipa z WP organizuje.
A ja się w sumie nie podniecam, jednak to co pokazali zaintrygowało mnie do
sięgnięcia do narzędzi, których wcześniej nie używałem - np stap.

     Zbigniew Kempczyński
  http://it.marton.pl/wegorz/