Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 12:41:27 MET DST

Sat, 09 Sep 2006 10:37:38 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał:

> Nikt, ale:
> 1. masz dostępny wzorzec czasu. W razie czego napalony prokurator
> wytoczy Ci sprawę o fałszerstwo/niedochowanie należytej staranności/itp

a to już podchodzi pod przysłowie:
Jak się chce psa uderzyc to kij zawsze się znajdzie

nadal stoje na stanowisku że utrudnianie innym wykonywania swojej
pracy jest zajęciem nieetyczny czy to jest policjant zbierający dowody
w śledztwie czy też sąsiad który hoduje świnie czego skutkiem ubocznym
jest podwyższona ilość much w okolicy :>

logi się zbierają,kompresują i sobie leżą a ja mam nadzieje że nigdy
nikomu nie będą potrzebne