Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 11:09:24 MET DST

Maciej Bebenek napisał(a):

> Log nie jest dowodem, albo inaczej, nie jest jedynym dowodem. Poza tym -
> nie oszukujmy się - hackowanie nie jest i nie będzie priorytetowym
> przestępstwem w IV RP.

Log nie jest dowodem. Musza byc zeznania admina dodatkowo.

Mnie ciekawi co innego, jesli ktos zrobi ladny spoofing i przyjda do
admina, ze z jego IP cos szlo. A ten nic nie ma w logach i tu sie zaczna
jazdy.

> Podobnie jak treści jakiegokolwiek innego przekazu. Zaczynam się powoli
> obawiać, że niedługo - jak się stosowne służby zorientują - priorytetem
> mogą stać się wszelkiego rodzaju voipy.

Gorzej jak przyjdzie komus do glowy logowanie calego polaczenia,
wszystkich pakietow. Polska rajem dla producentow pamieci masowych :)

wer