Re: No to jest FR 2mbit za 699 PLN

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 19:02:51 MET DST

On Thu, 07 Sep 2006 17:13:07 +0200, Michal Sz napisał:

> Niestety ja nic nie mam, oni to wprowadzają tak szybko że nawet nie
> potrafią powiedzieć czy LB można uruchomić za pomocą tych urządzeń.
> Pewnie nie mają jeszcze zadnych dotowych druków.

Nikt w całeym &fTP nie wie czy można włączyć LB czy nie na tym nowym łączu.

> Nie powiem, jest to intertesujące w stosunku do cen które są teraz, ale
> denerwują mnie takie informacje że trzeba znowu umowy podpisywać na 2 lata.

No jakoś muszą przywiązać klienta, biorąc pod uwage to co sie dzieje na rynku,
za 2 lata ta cena napewno nie będzie ani troszke atrakcyjna.

--
begin 755 signature.exe
[verox <at> a4 <dot> pl]                                    vy 73! de SP9UOB