Re: No to jest FR 2mbit za 699 PLN

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 17:13:07 MET DST

Maciej Bebenek napisał(a):

> Hmmm.. Czy ktoś ma kwit z warunkami tej super oferty i mógłby się nim
> podzielić? Coś mi się wydaje, że TPSA znowu pokazuje Prawu
> telekomunikacyjnemu, gdzie jest jego miejsce.
>
> M.
Niestety ja nic nie mam, oni to wprowadzają tak szybko że nawet nie
potrafią powiedzieć czy LB można uruchomić za pomocą tych urządzeń.
Pewnie nie mają jeszcze zadnych dotowych druków.

Nie powiem, jest to intertesujące w stosunku do cen które są teraz, ale
denerwują mnie takie informacje że trzeba znowu umowy podpisywać na 2 lata.

Michał Sz.