Re: Quo vadis Noestrado ???

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 22:15:47 MET DST

Użyszkodnik Pink napisał:

> Oczywiście zdaję sobie sprawę, że zdarzają się sieci osiedlowe porządnie
> administrowane i z szybkimi symetrycznymi łączami, ale takich jest
> zdecydowana mniejszość.

Jest mniejszość, bo nikomu(*) nie przyszło do głowy, żeby zbudować model
biznesowy do prowadzenia takiego interesu. Jeśli nie ma ofert na łącza,
które przy sensownym poziomie nadsubskrybcji(**) mozna sprzedać kilkuset
uzytkownikom, to potem mamy rzeźby w stylu kawałek symetryka plus dopalacz
do WWW na dslach.

(*) Nikomu =! mnie. W 2 lata z haczykiem zbudowałem biznes bazujący między
innymi na bardzo dobrej ofercie dla klienta pod nazwą sieć osiedlowa. Po
półtora roku od startu zacząłem zarabiać.

(**) sensowny poziom nadsubskrycji w sieci osiedlowej to IMO to max 6-8
razy.

--
TOM AS33868
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,