Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: Marcin Słowiński <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 14:51:36 MET DST

Marcin Kwiatkowski napisał(a):
> się nie będę. Zapraszam do firmy i oferuję miesięczną pensję za
> rozwiązanie problemu. Bo kilka niezależnych osób po zapoznaniu się z
> problemem na miejscu rozłożyło ręce. (m.in. ethanak, który tak samo jak
> ja jest zagorzałym wrogiem spamu). Problem jest i trzeba go rozwiązać, a
> podejście - "to wyłączamy i idziemy do domu" jest co najmniej
> nieodpowiedzialne.

człowieku ale czego ty oczekujesz?

Odpowiedzi typu "Aha, trudno, skoro nie potrafi Pan sobie z tym poradzić
to ok, nie będziemy przeszkadzać." ??

Wiesz jak łatwo złapać etykietkę operatora który ma w nosie spam? I jak
ciężko się takiej etykietki pozbyć?
Każdy egzekwuje na swoim poziomie, z moich informacji wynika (do czego
sam się przyznajesz) że WIELKROTNIE były monity z naszej (Futuro) strony
zanim podjęte zostały jakiekolwiek restrykcje, cytuję:

<cytat>
Co jakiś czas dostawałem od futrzaków info o spamie, oraz żeby
zaprzestać jego wysyłania
</cytat>

Grep, grep i jeszcze raz grep, nie ma siły, wszystko da się wyciągnąć :)
Powodzenia, i nie marudź tylko do roboty. Wujek google na pewno pomoże i
polecam wizytę na p.i.mordplik :]

--
Pozdrawiam
Marcin Słowiński