Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_spam-trap-cop.net>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 12:59:58 MET DST

Marcin Kwiatkowski <mkwiatkowski@NOSPAM.ajc.com.peel> wrote:
> tu zaczyna się jazda z naszymi klientami za NAT'em. Niektórzy nie
> dbają o bezpieczeństwo swoich winzgroz, więc wiadomo - wirusy,
> robale, zombie, które wymykają się zbiorczym adresem. Co jakiś czas
> dostawałem od futrzaków info o spamie, oraz żeby zaprzestać jego
> wysyłania (zero więcej info, abym mógł wyśledzić gościa). Czasem się
> udawało, czasem nie (logi rosną w ilości kilku tyś. wpisów na
> sekundę!). W końcu wczorach futrzaki przegięli pałę. Pomimo

nie "przegieli", tylko na poważnie zajęli się problemem śmieci
wychodzących z ich sieci. Skoro Ty sobie z nim nie potrafisz poradzić,
to ktoś inny musiał to zrobić za Ciebie i chwała im za to. A teraz idź
szukać sobie innej pracy zamiast się użalać, może zajęcie konserwatora
powierzchni poziomych będzie mniej wymagające?

B.

--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.