Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 11:09:42 MET DST

Dnia piątek, 25 sierpnia 2006 10:52, Marcin Kwiatkowski napisał(a):

> I tu
> zaczyna się jazda z naszymi klientami za NAT'em. Niektórzy nie dbają o
> bezpieczeństwo swoich winzgroz, więc wiadomo - wirusy, robale, zombie,
> które wymykają się zbiorczym adresem. Co jakiś czas dostawałem od
> futrzaków info o spamie, oraz żeby zaprzestać jego wysyłania (zero
> więcej info, abym mógł wyśledzić gościa). Czasem się udawało, czasem nie
> (logi rosną w ilości kilku tyś. wpisów na sekundę!).

Z nieco innej beczki, ale polecić mogę smtp-gated. Mam to na każdej
natownicy zainstalowane, bardzo ładnie blokuje osobników wysyłających setki
e-maili na minutę, a nawet jeśli ślą mniej, to i tak do każdego e-maila
dokleja adres sprzed natu. W sprawie spamu z sieci już dawno żadnego
e-maila nie dostałem.

http://smtp-proxy.klolik.org/

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD   |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |