Re: własna strona www

Autor: Alinka <as_tech_at_op.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 08:23:39 MET DST

Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie rozumieją, że nie każdy zna się na robieniu
stron i nie każdy wie, jakie dodatkowe opłaty wiążą się z posiadaniem strony.
Gdyby wszystko to było takie proste i oczywiste, to darowałabym sobie pisanie na
forum i od razu poszła do pierwszej lepszej firmy robiącej strony i
przepłaciłabym za nią pewnie ze dwa razy! Wydawało mi się, że po to jest forum,
żeby człowiek mógł się najpierw zorientować w sytuacji, zanim coś kupi/zrobi!
Poza tym, jeśli już ktoś zadaje sobie trud odpowiadania na post, to pisanie
czegoś w stylu "ojej, nie znasz się, to spadaj, wynajmij kogoś i niech to zrobi
za ciebie, albo się naucz" wydaje mi się po prostu bezsensowne i świadczy
jedynie o tym, że autor odpowiedzi ma bardzo wysokie mniemanie o sobie!